Barion Pixel
A webáruházunk cookie-kat (sütiket) használ, hogy biztonságos vásárlás mellett, a legjobb felhasználói élményt nyújthassa. 

Vásárlási feltételek

SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A szolgáltató neve: Moravcsik András e.v.

A szolgáltató székhelye: 4400 Nyíregyháza, Garibaldi utca 35.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@zomadivat.hu

Adószáma: 56323232-1-35

Telefonszáma: +36/20-8518366

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: 

Shoprenter.hu Kft.

Cím: 4028 Debrecen, Kassai út 129.

Telefonszám: +36-1/234-5012

E-mail: info@shoprenter.hu

Webcím: www.shoprenter.hu

Alapvető rendelkezések 1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről Fulfillment szolgáltatás webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. 1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása. 1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás. 1.4. Rendelkezésre állás.

 

A TERMÉK KIVÁLASZTÁSA:
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
 

A RENDELÉS ELKÜLDÉSE:

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (MPL futárszolgálattal)
  • MPL csomagpontban vagy csomagautomatában személyes átvétel
  • FoxPost csomagautomatába
  • Személyes átvétel

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • utánvét - (készpénzes vagy bankkártyás fizetés házhozszállítás vagy csomagpontba kézbesítés esetén, a küldemény átvételekor a MPL futárszolgálat munkatársának vagy a FoxPost csomagautomatába kizárólag bankkártyával)
  • készpénzes fizetés (személyes átvétel esetén)
  • bankkártyás fizetés (Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


ÁRAK:
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA:
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE:
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

VISSZAIGAZOLÁS:
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

FIZETÉSI FELTÉTELEK:
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, és utánvéttel történő fizetésre és személyes átvételre. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.

SZÁLLÍTÁS:
A küldemények kézbesítése, szállítása a MPL futárszolgálattal történik. (kivéve ha FoxPost csomagautomatába kéri a vevő a termék kézbesítését). A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A SZÁLLÍTÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS:

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE:
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Visszaküldés:

Terméket visszaküldhet a következő okokból: meggondolta magát / nem tetszik ill. hibás vagy rossz termék kézbesítése okán.

Termék visszaküldésre 14 nap áll rendelkezésre.

Hibás ill rossz terméket kapott kérem jelezze emailben az info@zomadivat.hu oldalon. 

A visszaküldés menete: ha MPL (postás) vitte házhoz vagy postán vette át, akkor a legközelebbi postahivatalban tudja feladni a terméket díjmentesen. Mindenképpen csomagolja be, a postán Moravcsik András névre kell küldeni INVERZ CSOMAGKÉNT (vissza a feladónak). A postán felcímkézik a csomagot, más teendő nincs.

Foxpost esetében annál a csomagautomatánál tudja visszaküldeni ahol átvette, az átvételkor használt kódot használja. A foxpost automatánál a visszaküldés opciót válassza. Fizetendő mindenképpen lesz, díja: 1000 ft.

Megjegyzés: ha nem tetszik a termék ill meggondolta magát, úgy sajnos a termék oda és visszaszállítási költsége Önt terheli.


SZERZŐDÉSKÖTÉS FELTÉTELEIRE VONATKOZÓ TÁJÉKOZTATÁS:
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

TULAJDONJOGI KIKÖTÉS:
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

MEGRENDELÉS TÖRLÉSE, MÓDOSÍTÁSA:
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

 

Főoldal Rólunk Kapcsolat