Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran Ismételt Kérdések

A TERMÉK ÁLLAPOTÁNAK PONTOS JELENTÉSE

Raktáron:

Amennyiben a raktáron jelzést látod, a termék várhatóan 2-3 munkanapon belül szállításra, ill. kézbesítésre kerül.

Elérhető státusz:

A termék rendelhető, tehát be tudjuk szerezni, de csak hosszabb szállítási idő alatt. Az elérhető jelzésű termékekre nem vonatkozik a 24 órás szállítás.

Nincs raktáron:

Nincs raktáron jelzésű termékeinket jelenleg nem tudjuk beszerezni, de a közel jövőben lehet újra kapható lesz.

Értesítés kérés:

Amennyiben egy termék nincs raktáron, nem lehet kosarazni viszont az értesítést kérek gombra kattintva feliratkozhatsz az adott termék hírlevelére.

Ezt azt jelenti, hogy ha a termék újra rendelhető állapotba kerül, azonnal rendszerüzenetet küldünk neked, hogy most már meg tudod rendelni a terméket.

 

FIZETÉSI MÓDOK

Banki átutalásra, készpénzes fizetésre személyes átvétel esetén, bankkártyás fizetésre és utánvételre van lehetőséged, vagy a FoxPost autómatánál ha így kérted a szállítást, ill. MPL csomagpontban, tudsz fizetni bankkártyával vagy készpénzzel, személyes átvétel esetén csak készpénzzel tudsz fizetni. 

 

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

20.000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES a szállítás!

1399 Ft ha postán maradó szállítást kérsz, 1499 Ft a szállítási költség minden MPL házhozszállítás esetén, 450ft kezelési költsége van az utánvételnek.

 

A SZÁMLA KIKÜLDÉSE

A számla minden esetben elektronikusan kerül kiküldésre a rendelésben megadott email címre.

Elállás a vásárlástól:

Elállásra a termék kézhezvételétől számított 14 nap áll a vásárló rendelkezésére. Ezen idő alatt indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a terméket. Az elálláshoz szükséges nyilatkozat megtalálható a weboldalon ITT.

 

GARANCIA

10.000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év a jótállás/garancia!

 

CSERE

Amennyiben a termék nem nyerte el tetszését, viszont szívesen választana más terméket helyette van lehetősége cserére is.

A csere kétféleképpen történhet: vagy visszaküldi nekünk a terméket, és amint megkapjuk szállítási költség nélkül küldjük Önnek az újat, vagy választhatja az MPL visszakézbesített csomag programját, melynek díja: 570 Ft.

Ez azt jelenti, hogy a futár viszi az új csomagot az új címkével együtt, Ön pedig becsomagolva átadja neki az előző terméket. Így egy időben megtörténik a csere.

 

VISSZAJELZÉSRE VÁRVA

A visszajelzésre várva státuszváltó üzenetet akkor küldjük vásárlóinknak, amikor levélben jeleztünk nekik és erre várjuk válaszukat.

Készlethiány miatt nem szállítható:

A terméket, sajnos hosszabb szállítási idővel sem tudjuk beszerezni, ezért a rendelést nem tudjuk teljesíteni, a rendelés törlésre kerül.

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Személyes átvételre Nyíregyházán vagy lehetőség, előre megbeszélt helyen és időben. Kérjük rendelés után vegye fel velünk a kapcsolatot a részletekért.

 

CSOMAGAUTOMATA

A csomag automatába történő szállításnál vegye figyelembe, hogy az automata méretei nem felelnek meg bőrönd vagy nagyobb termék elhelyezésére.

 

KÜLFÖLDI KISZÁLLÍTÁS KÉRÉSE

Külföldre történő szállítás nem lehetséges.

 

AMENNYIBEN NEM MEGFELELŐ A TÁSKA, VAGY BŐRÖND MÉRETE KI LEHET CSERÉLNI?

Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 nap áll a rendelkezésre a cserére. Online ügyfélszolgálatunkon:  vagy telefonon ( +36 20/8518366 ) jelezni kell hogy melyik modellre szeretnéd cserélni a terméket. A cserélni kívánt terméket visszaküldheted.

 

VAN VISSZAVÁSÁRLÁSI GARANCIA?

Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól.A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel. A terméket csak eredeti állapotban és csomagolásban tudjuk visszavenni. Használt, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni.

 

A SZÁMLÁT MILYEN FORMÁBAN KAPOM MEG?

Minden megrendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk ki, illetve amennyiben regisztrált fiókod van bármikor letöltheted.

 

MI TÖRTÉNIK HA NEM TUDOM ÁTVENNI A TERMÉKET?

Ha nem tudod átvenni a terméket, mert nem vagy otthon, vagy a csomagpontra elfelejtettél menni.

A futár kétszer fog megkísérelni kézbesítést és közben telefonon is próbál elérni, illetve e-mailben és sms-ben is kapsz emlékeztetőt az átvételről.

Amennyiben másodszorra sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni.

A csomagponton 5 munkanapig őrzik a csomagodat, ezután visszajön hozzánk.

 

MI TÖRTÉNIK, HA A MEGRENDELÉS LEADÁSA UTÁN MÉGIS MEGGONDOLOM MAGAM?

Ebben az esetben keresd online ügyfélszolgálatunkat.

Amennyiben még biztosabb szeretnél lenni abban, hogy lemondtad a megrendelést, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 20/8518366 telefonszámon.

 

MI TÖRTÉNIK HA NEM VESZEM ÁT A MEGRENDELT CSOMAGOT?

Amennyiben nem veszed át a csomagot, úgy rögzítjük az e-mail címedet és a következő vásárláskor egy plusz szállítási költséget számolunk fel, mivel nekünk ki kell fizetnünk a szállítási költséget akkor is ha nem veszed át a csomagodat.

 

TUDOK AZ MPL FUTÁRNÁL IS FIZETNI?

Természetesen tudsz, válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget a megrendelésed leadásakor.

 

TERMÉKET LEHET FÉLRETENNI PÁR NAPRA?

Természetesen, megjegyzésben jelezheted vagy, e-mailben az ügyfélszolgálatunkon.

 

RENDELÉS MÓDOSÍTÁSA

- Történhet e-mailben, illetve telefonon keresztül a +3620/8518366-os telefonszámon.

A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.

 

RENDELÉS LEMONDÁSA

Történhet e-mailben, illetve telefonon.

A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.

Ilyenkor egy új megrendelés leadása szükséges.

 

HOL JÁR A CSOMAGOM?

A posta.hu oldalán ragszám alapján tudod követni a csomagod útját.

 

CÍMMÓDOSÍTÁS

Kérem ha rendelés után észrevette, hogy rossz vagy hibás címet adott meg, hívjon minket a 0620/8518366 telefonszámon vagy írjon a: info@zomadivat.hu címre.

 

RENDELÉS UTÁN MILYEN VISSZAIGAZOLÁST KELL KAPNOM, HA NEM KAPOK MIT TEGYEK?

A rendelés leadásánál megadott e-mail címre küldünk egy vissza igazoló emailt. Ha nem érkezik ilyen email keresse nyugodtan ügyfélszolgálatunkat.

 

REKLAMÁCIÓ

A reklamációját minden esetben kérjük, hogy e-mailben küldje meg részünkre.

Az e-mailnek tartalmaznia kell: A megrendelés számát, a számlát illetve egy képet a hibás termékről.

 

SZÁMLA MÓDOSÍTÁSA

A számla utólag nem módosítható!

Főoldal Rólunk Kapcsolat